Inapoi la cariere

Descrierea jobului:

  • intocmeste dosarele de dauna standard (definite in normele companiei) si le analizeaza din punct de vedere al contractului de asigurare si conform normelor si procedurilor companiei,
  • intocmeste documentatia necesara stabilirii deciziei asupra dosarelor standard
  • proceseaza daunele in baza de date, conform procedurii de lucru si in concordanta cu rezolutia fiecarei daune
  • verifica documentele de plata aferente serviciilor medicale efectuate
  • inainteaza spre plata documentatia corespunzatoare dosarelor de dauna, verificata si autorizata, catre departamentul contabilitate

 

Profil

  • Persoana organizata, analitica, atenta la detalii,
  • Preocupare pentru corectitudine si acuratete,
  • Bune abilitati de comunicare si persuasiune,
  • Orientare catre client si capacitate de rezolvare de probleme,
  • Capacitate de sinteza si luare de decizii,
  • Orientare spre rezultate si respectarea termenelor,
  • Capacitate de lucru in echipa,
  • Integritate si confidentialitate.

 

Poti urca CV-ul tau in format: pdf, doc, docx in limita a 15 MB