Inapoi la cariere
Descrierea jobului:
- intocmeste dosarele de dauna standard (definite in normele companiei) si le analizeaza din punct de vedere al contractului de asigurare si conform normelor si procedurilor companiei,
- intocmeste documentatia necesara stabilirii deciziei asupra dosarelor standard
- proceseaza daunele in baza de date, conform procedurii de lucru si in concordanta cu rezolutia fiecarei daune
- verifica documentele de plata aferente serviciilor medicale efectuate
- inainteaza spre plata documentatia corespunzatoare dosarelor de dauna, verificata si autorizata, catre departamentul contabilitate
Profil
- Persoana organizata, analitica, atenta la detalii,
- Preocupare pentru corectitudine si acuratete,
- Bune abilitati de comunicare si persuasiune,
- Orientare catre client si capacitate de rezolvare de probleme,
- Capacitate de sinteza si luare de decizii,
- Orientare spre rezultate si respectarea termenelor,
- Capacitate de lucru in echipa,
- Integritate si confidentialitate.