Inapoi la cariere

Grupul SIGNAL IDUNA este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania. Pe piata locala, produsele SIGNAL IDUNA includ: asigurari private de sanatate pentru familie si companii, asigurari de viata, asigurari de accidente.

În echipa noastră, ne asociem cu inovația pentru că ne întrebăm în mod constant dacă procesele noastre existente sunt încă valabile sau necesită îmbunătățiri. Încrederea este una dintre valorile fără de care nu ne-am putea atinge obiectivele. Angajamentul este ceea ce ne determină să ne asumăm responsabilitatea pentru deciziile și munca noastră. Pentru că noi credem în deschidere, cerem și oferim întotdeauna feedback, căutând să abordăm în mod constructiv diversitatea de opinii.

Pe lângă toate cele de mai sus, trebuie să mărturisim că umorul nostru este contagios. Alăturați-vă nouă acum pentru a învăța și a crește! Încurajăm inovația și gândirea creativă.

In prezent, avem deschisa o pozitie de Generalist Resurse Umane, department  Resurse Umane 

Educație și experiență:

  • Studii superioare finalizate, in domeniul relevant ca Resurse Umane reprezinta un avantaj;
  • Minim 3 până la 5 ani de experiență practică în HR, acoperind roluri de generalist HR, cu accent pe salarizare, raportare, recrutare, dezvoltare organizationala;
  • Cunoaștere foarte bună a legislației muncii;
  • Cunoastere excelenta a limbii romana si engleza (atat scris cat si verbal);
  • Cunoștințe avansate de PC (în special MS Office), familiaritate cu rețelele sociale și tehnologia IT modernă.

 

Profil:

  • Persoană organizată;
  • Spirit de inițiativă și acceptarea responsabilităților;
  • Spirit de confidențialitate și discreție;
  • Etică profesională;
  • Atenție pentru detalii, precizie și acuratețe;
  • Abilități de soluționare a problemelor;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Spirit de inițiativă, responsabilitate, eficiență și flexibilitate;
  • Foarte bune abilități de organizare.

Responsabilități:

Recrutare & Selectie:

  • Se ocupă de desfășurarea proceselor de recrutare și selecție la nivel de companie prin: înțelegerea amănunțită a rolurilor, postare internă de locuri de muncă, căutare directă, anunțuri de locuri de muncă, postare externă de locuri de muncă, interviuri telefonice, video și față în față, prezentare liste scurte, ofertă de angajare, comunicarea cu candidații și managerii implicați în procesul de angajare, raportarea procesului de recrutare etc.;
  • Actualizează baza de date de recrutare cu datele candidaților contactați;
  • Întocmește rapoartele privind recrutarea și selecția.

Dezvoltare organizationala:

  • Monitorizează implementarea sistemului de management al performanței, asigură administrarea procesului în platforma internă și oferă suport în definirea obiectivelor și rezultatelor cheie (OKRs), consiliere și suport în interviurile de evaluare;
  • Participă la realizarea planului anual de training și dezvoltare profesională, în baza solicitărilor managerilor de departamente, analizelor privind nevoile de instruire și managementul competențelor la nivel de companie;
  • Urmărește implementarea programelor aprobate, calitatea și rezultatele acestora și monitorizează încadrarea lor în bugetele aprobate;
  • Asigură suport pentru organizarea trainingurilor și altor activități de dezvoltare și învățare  din companie și întocmește periodic raportări legate de training (participare la programe, cost vs. buget, feedback in urma trainingurilor, etc);

Engagement & Motivare:

  • Efectueaza programul de inductie pentru noii angajati (prezentarea Regulamentului Intern al companiei si al  Organigramei, tur al companiei, prezentarea colegilor, etc) si monitorizeaza efectuarea programului de inductie in ansamblu;
  • Comunică periodic cu angajații și managerii în vederea identificării  de posibile soluții pentru a îmbunătăți mediul de lucru;
  • Organizează și susține interviuri de tip „Stay-In” și „Exit” cu angajații și comunică managementului concluzii si posibile masuri de imbunatatire;
  • Se implică în organizarea de cursuri si traininguri prin oferirea de suport logistic;
  • Oferă suport în organizarea de evenimente pentru angajați (petreceri, cadouri etc).

Payroll si administrare de personal:

  • Verifică pontajul lunar, centralizează bonusurile lunare și alte documente legate de salarizare, transmite datele de salarii către furnizorul de payroll și administrare de personal, efectuează comanda de tichete de masă;
  • Verifică statul de plată și celorlalte documente de salarizare – se asigură de semnarea și arhivarea lor lunară, conform procedurii de Payroll;
  • Menține relația cu departamentul contabilitate și cu consultantul de salarizare si administrare personal, pentru aspecte ce țin de plata drepturilor salariale;
  • Oferă suport în procesul anual de bugetare și de analiza actual vs buget;
  • Se informează permanent cu privire la legislația muncii pentru a respecta prevederile legislative în toate activitățile de resurse umane pe care le desfășoară.

Raportare:

  • Actualizează periodic fișierele care conțin date despre angajați cum ar fi: Organigrama, rapoarte Turover, rapoarte de personal etc;
  • Realizează diverse rapoarte solicitate de superiori (costuri salariale, studii salariale etc.);
  • Actualizează periodic manualele interne, politicile și procedurile departamentului.

Locație:

SIGNAL IDUNA HQ este situat într-o clădire de birouri modernă care oferă cele mai bune condiții și facilități pentru angajați. Clădirea Equilibrium se află la doar 5-10 minute de mers pe jos de Stația de Metrou Aurel Vlaicu, în zona de Nord a Bucureștiului.

Beneficii:

  • Posibilitate de lucru partial remote (program hibrid);
  • Asigurare medicală și de accidente;
  • Reduceri dentare;
  • Tichete de masă;
  • 7Card.
Poti urca CV-ul tau in format: pdf, doc, docx in limita a 15 MB